fbpx

Enam kui boost nupu kasutamine ehk Facebook reklaamid edasijõudnutele

Koolituse maht:  16 akadeemilist tundi (2 päeva)

Sihtgrupp: Kõik, kes puutuvad kokku makstud kampaaniate loomisega Facebookis. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes seadistavad reklaamkampaaniaid.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Ettevõtte konto (FB page), reklaamikonto (FB ad account) ja Google Analytics konto olemasolu ja ligipääs neile. Ligipääs kodulehe päisesse lisada koodi FB pixel seadistamiseks. Kasuks tuleb eelnev kogemus kampaaniate loomisega või hea õppimisvõime/tehniline taip kuna koolituse sisu on täiesti algajale pisut tehniline.

Koolituse kirjeldus

Facebooki reklaamide seadistamine võib algul tunduda nagu raketiteadus. Nii palju erinevaid nuppe, seadistusi ja võimalusi – mida need kõik teevad ja kuidas küll kõigi nende vahel valida? Kui oled kunagi reklaami seadistades hätta jäänud või mõelnud, et kindlasti saab ka paremini või soovid “Boost” nupu asemel hakata kasutama kõiki võimalusi, mida FB pakub, siis see koolitus on sulle! Käime tempokas ja üdini praktilises töötoas läbi kogu kampaania planeerimise protsessi eesmärkide seadmisest kuni reaalse seadistamiseni välja.

Hoiame grupi suuruse teadlikult väikese, et jõuaksime personaalselt kõigiga tegeleda ja kampaania planeerimisele kaasa aidata. Kedagi ei jäeta hätta – koolitajal on aega personaalselt tegeleda iga osalejaga kuna grupp on väike. Kõik osalejad saavad kaasa materjalid (slaidid, põhjad Excelis) ja töövihiku nii elektrooniliselt kui ka paberil. Nii on hiljem kampaaniat seadistades kogu info mugavalt käepärast.

Koolituse läbinu saab teadmised, oskused ja nõuanded otse praktikult, kes igapäevaselt haldab ja planeerib kampaaniaid just Eesti turul. Koolitus sisaldab ka kõiki põhjasid ja tööriistu, mis muudavad kampaania loomise protsessi kiiremaks ja efektiivsemaks. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe läbi proovida, kuidas õpitu reaalselt toimib.

Koolituse teemad

Koolitusel käime läbi kogu protsessi alates eesmärkide seadmisest kuni tulemuste analüüsini. Vastuse saavad küsimused kampaaniate eelarvestamise, sihtrühma valiku, hea reklaamteksti ja -kujunduse kohta. Vaatame erinevaid strateegiaid konto üles ehitamiseks ja optimeerimiseks. Käime läbi erinevad seadistused FB Ad manageris ja õpime millistel juhtudel neid kasutada. Pikemalt vaatame ka FB pixeli võimalusi, millega on võimalik kasutusele võtta hulk lisavõimalusi, mis muudavad kampaaniad palju tasuvamaks ja tulemuslikumaks.

  • Kampaania eesmärk, mõõdikute valimine ehk kuidas sa tead kas kampaania on olnud edukas?
  • Väärtuspakkumine
  • Sihtrühma analüüs – mis neid päriselt huvitab, ideaalse kliendi loomise tööleht ja praktiline harjutus
  • Eelarve planeerimine. Kuidas arvutada oma kampaaniale mõistlik eelarve või tuvastada kas su ootused on reaalsed, arvutuskäikude näited + Exceli põhi
  • Strateegia ja kampaania ülesehitus – müügilehtri eri tasemed ja nende planeerimine
  • Reklaamkujundused (tekstid, pildid) – loomine, nõuanded ja tööriistad
  • FB Ad manager praktikas – erinevad võimalused ja seadistused, kuidas endale sobiv lahendus valida. Käime samm-sammult läbi kampaania seadistamise protsessi
  • Julgemad vajutavad PUBLISH ehk lasevad kampaania reaalselt käiku, teistel on olemas kõik vajalikud teadmised ja oskused, et luua toimiv FB kampaania.

Koolituse eesmärk

Anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused loomaks kampaaniaid, mis toovad ettevõttele raha sisse, mitte ei põleta seda.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • Oskab seada kampaaniale realistlikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
  • Oskab teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
  • Teab Facebooki nõudeid reklaamidele ja oskab luua edukaid kampaaniapakkumisi;
  • Oskab luua kampaania strateegia ja ülesehituse lähtuvalt eesmärkidest;
  • Oskab kampaania tulemusi ja eelarvet mudeldada koolitusel jagatava Exceli faili abil;
  • Teab erinevaid FB pixel kasutusvõimalusi ja oskab neid seadistada;
  • Oskab luua erinevaid sihtrühmasid kasutades andmeid erinevatest allikatest (email, telefonid, postituste kaasatus, veebilehe liiklus ja tegevused);
  • Teab, mille jaoks erinevad seadistused Ad Manageris on ja oskab nende seast oma kampaaniale sobivaimaid valida;
  • Oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval.

Täiendkoolituse õppekava rühm: arvutikasutus

  • 00

    Päeva

  • 00

    Tundi

  • 00

    Minutit

  • 00

    Sekundit

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.
Tags:

Kuupäev

10.dets. 2020 - 11.dets. 2020

Kellaaeg

2 päeva
09:30 - 16:30

Hind

490€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.