fbpx

Google Search Ads

Koolituse maht:  6 akadeemilist tundi (1 päev)

Sihtgrupp: Ettevõtjad ja turundajad, kes soovivad teha efektiivset reklaami Google otsingumootris.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Google Ads konto olemasolu ja ligipääs sellele.

Koolituse kirjeldus

Koolitusele on oodatud Google Adsiga alustavad turundajad, väikesed ja keskmise suurusega ettevõtete töötajad, kes vastutavad reklaamikampaaniate ja müügitulemuste eest. Koolitus on kasulik ka neile, kes soovivad Google Ads reklaamiteenust sisse osta , kuid soovivad ise asjast aru saada, et olla tark tellija.

Koolitusel keskendume Google Search kampaaniatele, mis on hea valik esimeseks turunduskampaaniaks, kuna aitab sihtida väga täpselt neid, kes juba on tootest või teenusest huvitatud ja otsivad seda Google otsinungumootori kaudu.

Koolitusgrupi suurus on väike, mis tähendab et kedagi ei jäeta maha – kohe kui tekib küsimus, on koolitajal võimalik tulla osaleja arvuti juurde ja probleem lahendada. Osalejad saavad kõik materjalid nii digitaalselt kui paberkandjal, et igaüks saaks õppida omale meelepärasel viisil. Lisaks slaididele antakse osalejatele ka koolitusel kasutatud tööriistad – eelarve arvutamise Excel, reklaamitekstide loomis põhi ja hea kampaania checklist.

Koolituse teemad

  • Sissejuhatus – mõisted ja seosed (CTA, CPC, CPM, CTR, CPA, CPV jne
  • Kampaania eelarve ja hinna kujunemine
  • Märksõnade analüüs ja optimeerimine
  • Google Adsi konto struktureerimine, kasutatavad reklaamilaiendid
  • Reklaami tekstide koostamine ja nende testimine, iga osaleja saab reklaamtekstide loomise põhja ja kirjutab vähemalt kahe reklaami teksti
  • Kampaania loomine ja seadistamine  – millised võimalused ja valikud on olemas
  • Analüütika tõlgendamine ja tulemuste mõõtmine

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjatele ja turundajatele teadmisi, selleks et luua lihtne ja tulemuslik Google Search kampaania, säästa raha reklaamikuludelt, mõõta tulemusi ja kasvatada klientide hulka.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • Leiab märksõnad ettevõtte toodete ja teenuste sihtgrupi kõnetamiseks;
  • Oskab analüüsida erinevate märksõnade toimivust ja oskab rakenda eri tüüpi märksõnu;
  • Saab hakkama reklaamtekstide loomisega;
  • Mõistab Google hinnastamise loogikat ja planeerib oma kampaania eelarve lähtuvalt eesmärkidest;
  • Seadistab Google Search reklaamikampaania;
  • Oskab lugeda reklaamide tulemuslikkuse raporteid ja selle põhjal otsuseid teha;
  • Oskab vältida enamlevinud algajate vigu, mis raha tuulde loobivad.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval.

Täiendkoolituse õppekava rühm: arvutikasutus

  • 00

    Päeva

  • 00

    Tundi

  • 00

    Minutit

  • 00

    Sekundit

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

16.dets. 2020

Kellaaeg

10:00 - 15:45

Hind

295€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.