fbpx

Google Search Ads

Sa võid kulutada tunde, päevi ja kuid kodulehe optimeerimisele, et olla Google silmis võimalikult eeskujulik lehekülg ning seega otsingumootoris esimene… Küll aga on Google’i vastuste lehel enne esimest alati… tasulised reklaamid! Kuidas oma sisu sinna esimeseks saada ilma miljoneid maksmata? Praktiline Google Search Ads kursus annab Sulle vajalikud tööriistad.

Koolituse maht:  6 akadeemilist tundi (1 päev)

Sihtgrupp: Ettevõtjad ja turundajad, kes soovivad teha efektiivset reklaami Google otsingumootris.

Koolitusel osalemise eeldused: soovitavalt Google Ads konto olemasolu ja ligipääs sellele, et kõik praktiliselt läbi proovida.

Koolituse kirjeldus

Koolitusele on oodatud Google Adsiga alustavad turundajad, väikesed ja keskmise suurusega ettevõtete töötajad, kes vastutavad reklaamikampaaniate ja müügitulemuste eest. Koolitus on kasulik ka turundusjuhtidele ja neile, kes soovivad Google Ads reklaamiteenust sisse osta, kuid soovivad ise ka asjast aru saada, et olla tark tellija.

Koolitusel keskendume Google Search kampaaniatele, mis on hea valik esimeseks turunduskampaaniaks, sest aitab sihtida väga täpselt neid, kes juba on tootest või teenusest huvitatud ja otsivad seda Google otsingumootori kaudu.

Lisaks slaididele antakse osalejatele ka koolitusel kasutatud tööriistad – eelarve arvutamise Excel, reklaamitekstide loomise põhi ja hea kampaania checklist.

Koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing tegeleb igapäevaselt erinevate ettevõtete digiturundusega ja on seetõttu kursis ka kõikide tüüpvigade ja uuendustega. Katrin on IT-haridusega turundaja ehk suudab vastata ka Sinu kõige tehnilisematele küsimustele. Google’i sertifitseeritud partnerina on ta alati kursis ka kõige uuema infoga.

Koolituse teemad

  • Sissejuhatus – mõisted ja seosed (CTA, CPC, CPM, CTR, CPA, CPV jne)
  • Kampaania eelarve ja hinna kujunemine
  • Märksõnade analüüs ja optimeerimine
  • Google Adsi konto struktureerimine, kasutatavad reklaamilaiendid
  • Reklaami tekstide koostamine ja nende testimine, iga osaleja saab reklaamtekstide loomise põhja ja kirjutab vähemalt kahe reklaami teksti
  • Kampaania loomine ja seadistamine  – millised võimalused ja valikud on olemas
  • Analüütika tõlgendamine ja tulemuste mõõtmine

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on anda ettevõtjatele ja turundajatele teadmisi, kuidas luua lihtne ja tulemuslik Google Search kampaania, säästa raha reklaamikuludelt, mõõta tulemusi ja kasvatada klientide hulka.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • leiab märksõnad ettevõtte toodete ja teenuste sihtgrupi kõnetamiseks;
  • oskab analüüsida erinevate märksõnade toimivust ja oskab rakenda eri tüüpi märksõnu;
  • saab hakkama reklaamtekstide loomisega;
  • mõistab Google hinnastamise loogikat ja planeerib oma kampaania eelarve lähtuvalt eesmärkidest;
  • seadistab Google Search reklaamikampaania;
  • oskab lugeda reklaamide tulemuslikkuse raporteid ja selle põhjal otsuseid teha;
  • oskab vältida enamlevinud algajate vigu, mis raha tuulde loobivad.

Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

Koolitushind sisaldab:

  • ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
  • õppematerjale pdf kujul (Google Search Ads);
  • koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke ja küpsiseid;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).

Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)

Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam (0414 ISCED)

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

02.apr. 2024

Kellaaeg

1 päev
10:00 - 15:45

Hind

275€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.