ITIL® 4 Foundation
Koolituse maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)
Sihtgrupp: Koolitus on suunatud inimesele, kes soovib ülevaadet kaasaaegsest IT-teenuste haldusest, mis põhineb teenuste väärtuse süsteemil (Service value System).
Koolitusel osalemise eeldused: Koolitusele registreerimisel ei esitata mitte mingisuguseid eeltingimusi, kuid algteadmised teenuste halduse põhimõistetest on abiks.
Koolituse kirjeldus
ITIL® 4 on oluline edasiarendus ja uuendus IT-põhiste teenuste haldamise maailmas, mis käsitleb uusi praktikaid ja töötamise viise, mida firmad ja organisatsioonid võivad tänapäeva digimaailmas kasutada. Need teadmised on vajalikud mitte ainult IT-professionaalidele, vaid laiemale ringkonnale, kes kõik digitaalse muutuste maailmaga kokku puutuvad.
Antud koolituse läbiviijaks on Meriroos OÜ, AXELOS Limited ATO filiaal.
Koolituse eesmärk
ITIL® 4 Foundation on sissejuhatav kursus kogu ITIL® 4 sertifikaadikursuste maailma. Kursuse eesmärk on tekitada arusaam kaasaegsest IT-teenuste haldusest, mis põhineb teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System). Selle kursuse väga oluliseks osaks on seosed teiste lähedaste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps.
Koolituse õpiväljundid
Kursuse läbinud kuulajad:
- tunnevad ITIL 4 seitset juhtpõhimõtet;
- teavad teenuste väärtusahelat (Service Value Chain);
- tunnevad teenuste halduse nelja mõõdet;
- on tutvunud ITILi 34 praktikaga, pöörates eelkõige tähelepanu 18 praktikale;
- teavad Lean IT, Agile, DevOps ja organisatsiooniliste muudatuste juhtimise (Organizational Change Management) põhimõisteid;
- on valmis vastavaks sertifikaadieksamiks.
Koolitusmaterjal
Kursuse materjalid on koostanud PeopleCert. Nii materjalid, kui ka kursus ise ja kursuse lektor on kõik ametlikult akrediteeritud.
Iga kuulaja saad kõik materjalid e-raamatute kujul. See pakk sisaldab järgmisi komponente:
- ITIL 4 Foundation Learner Workbook
- ITIL 4 Foundation Quick Reference Guide
- ITIL 4 Foundation Pre-course Questionnaire
- ITIL 4 Foundation Official eBook
Eksam ja sertifikaat
Koolituse läbinud kuulajad saavad õiguse teha rahvusvaheline sertifikaadieksam – ITIL 4 Foundation Certificate in IT Service Management.
Eksam koosneb neljakümnest valikvastustega küsimusest. Eksami läbimiseks ja sertifikaadi saamiseks tuleb koguda vähemalt 65% maksimaalsest punktisummast.
Iga osaleja saab eksamivautšeri, mis kehtib aasta. Seega igaüks valib ise, millal peale koolitust ta on valmis eksamit tegema. Eksam tehakse üle veebi otse PeopleCert eksamikeskuses omaenda arvutist. Paketti kuulub eksamivautšer Take2. See on nn. topeltvautšer – kui esimene katse ebaõnnestub, siis on võimalik ilma lisamaksuta teha ka teine katse.
Lisainfo
Koolituse hind sisaldab:
- koolitusmaterjale;
- koolitust;
- eksamivautšerit;
- toitlustamist kohapeal;
- tasuta parkimist.
Täienduskoolituse õppekavarühm: juhtimine ja haldus
The ITIL courses on this page are offered by Meriroos OÜ, ATO of PeopleCert.
ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.
Koolitaja
-
Enely PreiKoolitaja
Enely on peamiselt tegutsenud IKT valdkonnas. Ta on 10 aastat töötanud Keila koolide IKT juhina. Seejärel juhtis Tiigrihüppe Sihtasutuses õpetajate sülearvutite hankeprojekti ja koolide IKT taristu valdkonda. Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskuses tegeles Enely IKT teenuste kvaliteedijuhtimisega. Lisaks on ta töötanud Kaitseministeeriumis üksuse juhina, mille ülesanne oli korraldada ministeeriumi ja valitsemisala juhtimis- ja kontrollisüsteemiga seotud töösuundasid, sh teabehaldust ja andmehaldust. Ta on õpetanud ka andmebaaside projekteerimist ja programmeerimist Tallinna Ülikooli informaatika tudengitele ja valikainena gümnasistidele.
-
Risto Moor