UX/UI disain Figma tarkvaraga (e-õpe, eesti keeles)

Figma on tarkvara, mida kasutavad disainerid üle maailma, et luua veebilehti, äppe, e-poode, infosüsteeme jm digitaalseid kasutajaliideseid. Uber, Twitter, Facebook, GitHub ja teiste IT-ettevõtete UX / UI disaineritele on Figma igapäevane töövahend. Figma on pilvepõhine tasuta kasutusvõimalustega tarkvara, mida on lihtne kasutusele võtta ning selgeks õppida, seetõttu on see kujunenud ka paljude alustajate disainerite lemmikuks.

Sihtgrupp: Koolitus on mõeldud kõigile, kes soovivad UX / UI disainerina alustada või enda digioskusi täiendada.

Koolituse maht:

  • Kursusega saad alustada igal ajal.
  • Kursuse võid endale meelepärases tempos läbida 30 päeva jooksul.
  • Õppe maht on 16 akadeemilist tundi, mis sisaldab järelvaadatavaid e-õppe loenguid ja iseseisvat praktilist tööd ning juhendaja poolset mentorlust. Järelvaadatava auditoorse õppe osakaal on 6 akadeemilist tundi. Iseseisva praktilise töö osakaal on 10 akadeemilist tundi.

Koolituse kirjeldus

Kursus koosneb järelvaadatavatest e-õppe loengutest ning iseseisvast tööst. Kursuse käigus omandad vajalikud oskused läbi praktiliste ülesannete kaasa tegemise, mille käigus lood mobiilirakenduse disaini. Omandatud võtteid saad kasutada ka  veebilehtede, portaalide, e-poodide, infosüsteemide jt kasutajaliideste loomiseks.

Pärast registreerimisvormi täitmist ja arve tasumist saadame Sulle e-kirja ligipääsuga e-kursusele.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukalt lõpetanud õppija:

  • oskab Figma tarkvaraga disainida interaktiivset prototüüpi;
  • tunneb Figma tarkvara peamisi funktsioone ja töövõtteid:
    • Kiirkäsklused disainitöö hõlbustamiseks.
    • Disainipõhja loomine.
    • Tekstide lisamine ja kohendamine.
    • Nuppude disain.
    • Sisestusväljade loomine.
    • Piltide lisamine ja kohendamine.
    • Töö ikoonidega.
    • Figma pluginate kasutamine.
    • Disainikomponentide loomine.
    • Automaatjoonduste kasutamine.
    • Ekraanivaadete disainimine.
    • Disaini vaadete interaktiivseks muutmine.
    • Elementide animeerimine.
    • Disainisüsteemi loomine ja haldamine.
    • Koostöö ja töövoog arendajaga.

Õpiväljundite saavutamist hinnatakse läbi praktiliste tööde esitamise.

Milline on olnud tagasiside kursusele?

“Videote järgi oli väga mõnus Figmas kõike kaasa teha. Kõik oli arusaadavalt ja hea tempoga selgitatud.”
– Karl

“Väga meeldis kodutöö, läksin seda tehes lausa hoogu ja pidevalt tekkis tahtmine asju aina juurde ja paremaks teha.”
– Ardo

“Ülesande maht oli hea, tagasiside juures meeldis, et toodi välja nii head kui parandamist vajavad kohad.”
– Tiiu 

“Väga huvitav ja põnev oli luua ise vaateid ning seejuures kinnistada teadmisi.”
– Eliise

“Väga hea Figma tutvustus!”
– Aleksander

Täiendkoolituse õppekava rühm: tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Koolitaja

  • Artur Puiste
    Artur Puiste
    UX/UI disainer

    Artur Puiste on UX/UI disainer, kasutajakogemuse ekspert ja koolitaja. Ta on ühtlasi ka UX Estonia asutaja. Kasutajakogemuse disaini valdkonnas on Arturil kogemust üle 10 aasta. Ta on disaininud nii uusi kui ka aidanud paremaks muuta mitmete olemasolevate portaalide, äppide, veebilehtede, infosüsteemide jt lahenduste kogemust.

    Telia, G4S, Itella, Maxima, Playtech, Symantec, Fitlap, Ekspress Grupp, Thorgate, Eesti Pank, Riigikantselei, Registrite ja Infosüsteemide Keskus on vaid mõned asutused ja ettevõtted, keda Artur on aidanud.

    Artur on koolitajana kaasav ning avatud tekkivatele küsimustele ja aruteludele. Oma kursusi ehitab ta üles nii, et praktiline ja teoreetiline pool oleks heas tasakaalus.

Oled huvitatud?