Halda sotsiaalmeediat nii nagu profid seda teevad
Sotsiaalmeedias sisu ja reklaamide loomine on tehtud imelihtsaks – mõned klikid, krediitkaardi info ja juba kulutad päris raha, et oma toode või teenus nähtavamaks teha. Kinnitame, et see on päris efektiivne viis raha põletamiseks. Kui aga eesmärk on miskit muud – näiteks müügi suurendamine või bränditeadlikkuse tõstmine, siis saab sotsiaalmeedia võimalusi kasutada ka teadlikumalt ning panustada raha sinna, kus see kõige rohkem tulu toob. Pärast meie sotsiaalmeedia koolitust oled ikka mitu kraadi targem ning oskad oma sotsiaalmeedias toimuvat sättida nii, et sellest Su organisatsioonile reaalselt ka kasu tõuseb.
Koolituse maht: 12 akadeemilist tundi, mis kõik on auditoorse ja praktilise töö tunnid (2 päeva).
*6.novembril 2024 toimub koolitus 10.00-16.30 ning jätkub 7.novembril kell 11.30-16.15.
Sihtgrupp: kõik, kes puutuvad kokku turundamisega sotsiaalmeedia platvormidel. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele, väikeettevõtjatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias.
Koolitusel osalemise eeldused: soovitavalt ettevõtte konto olemasolu ja ligipääs sellele vähemalt ühel sotsiaalmeedia platvormil (Facebook, Instagram, Linkedin).
Koolituse kirjeldus
Kuidas teha efektiivset sotsiaalmeedia turundust ja seda ka eesmärgistatult mõõta? Koolitusel tutvutakse kõikide sammudega alates eesmärkide seadmisest tulemuste mõõtmiseni. Kuna sotsiaalmeedia oluline osa on sisu, siis sellele on erilist rõhku pandud – milline sisu töötab, kust saada ideid postituseks, kus teha stiilseid kujundusi ning kuidas analüüsida iseenda ja konkurentide tegevust.
Praktilise poole pealt proovime läbi postituse loomise teksti kirjutamisest kuni visuaali loomiseni (ei pea olema eelnevat copywriteri kogemust või Photoshopi oskust). Vaatame sisse Facebooki lehe statistikasse: teeme ise läbi praktilised ülesanded ja tutvume tööriistadega nagu Audience Insights, Page Insights, Ad Library. Kõik osalejad saavad töövõtteid, põhjasid ja tööriistu, millega oma postitused muuta strateegilisemaks ning kasutajatele huvitavamaks. Koolitus on vajalik kõigile, kes haldavad sotsiaalmeedias vähemalt 1 profiili ja samad põhimõtted on rakendatavad ka oma isikliku profiili peal, et endast professionaalne mulje jätta.
Koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing on IT-d õppinud turundaja ning suudab seega vastata ka Sinu kõige tehnilisematele küsimustele. Ta on näinud väga palju töötavaid sotsiaalmeedia tegevusi ja vähemalt sama palju neid, mis ei toimi. Tema teadmised ja kogemused digiturunduses laiemalt aitavad sotsiaalmeedia turunduse ka turunduse tervikplaanis õigesse kohta paigutada.
Koolituse teemad
- Eesmärkide seadmine ja vastavate KPI valik
- Sihtrühma kaardistamine, konkurentide monitooring
- Facebooki algoritm ja hea postituse omadused
- Postituste planeerimine ja loomine, erinevad tööriistad
- Reeglitele vastavate auhinnamängude korraldamine, mis oleks ka osalejale huvitavad
- Koostöö suunamudijatega, kuidas neid valida, näited, olulised aspektid enne koostööd
- Sotsiaalmeedia tegevuste tulemuste analüüs, et hinnata mis töötas ja mis mitte
Koolituse eesmärk
Anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused ettevõtte kontode paremaks ja efektiivsemaks haldamiseks sotsiaalmeedias. Õpitu rakendamisel on tegevused sotsiaalmeedias kooskõlas ettevõtte eesmärkidega ning nende saavutamine on tänu teadlikule tegevusele ja planeerimisele märksa tõenäolisem.
Koolituse õpiväljundid
Koolituse edukal läbimisel osaleja:
- oskab seada turunduslikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
- oskab teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
- teab eduka postituse omadusi ja Facebooki algoritmi eripärasid;
- oskab sisu planeerida (teemade valik, märksõnad) ja postituste kava luua;
- oskab kasutada kujundusprogramme ja pildipankasid videode ja kujunduste loomiseks;
- teab auhinnamängude loomise reegleid ning kaasahaarava mängu loomise põhimõtteid;
- teab erinevaid võimalusi ja ohtusid seoses influencerite kasutamisega turundustegevustes;
- oskab lugeda postituste statistikat ja hinnata erinevate tegevuste edukust.
Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolitushind sisaldab:
- ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
- õppematerjale pdf kujul (Halda sotsiaalmeediat nagu proff);
- koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.
Lisaks pakume:
- vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
- sooje jooke ja küpsiseid;
- lõunasööki igal koolituspäeval;
- tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).
Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)
Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam (0414 ISCED)
Koolitaja
-
Katrin Vilimaa-OtsingKoolitaja, turundusspetsialist
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.