Meiliturunduse baasoskuste koolitus
Mida Sina tööpäeva hommikul esimesena teed? Loed e-kirju? Ilmselt küll. Nüüd mõtle, kas meiliturundus on Sinu turundusplaani üks osa? Olenemata, kas vastasid eitavalt või jaatavalt, siis see meiliturunduse koolitus on täpselt Sulle! Meiliturundus on üks parimate tulemustega kanaleid – sinna saad koguda inimesed, keda päriselt ka Sinu toode või teenus huvitab. Sellel koolitusel õpidki kõiki parimaid tavasid meilikampaaniate saatmisest, kontaktide haldamisest, automaatikatest ja paljust muust. Ja praktilise osana teed valmis ühe toimiva tervituskirja automaatika, mida oma töös kasvõi samal päeval kasutada.
Koolituse maht: 6 akadeemilist tundi, mis kõik on auditoorse ja praktilise töö tunnid (1 päev).
Sihtgrupp: alustajad meiliturundajad, kes soovivad saada ülevaadet meiliturunduse olemusest ning läbi teha esimesed sammud meiliturundusega alustamisel.
Koolitusel osalemise eeldused: arvuti kasutamise oskus ja algtasemel turundusteadmised. Eelnevad teadmised mailiturundusest ei ole vajalikud.
Koolituse kirjeldus
Meiliturunduse koolitus – teadmised meiliturunduse algtõdedest, samuti tehakse praktiliselt läbi mõned tüüpilisemad meiliturunduse praktilised näited. Tegu on praktikat ja teooriat ühendava koolitusega, mille raames annavad oma valdkonna spetsialistid edasi nii turunduspsühholoogiast tuntud võtteid kui ka oskuse kõik teadmised praktikas kasutusse võtta.
Koolituse käigus valmistame ühe maandumislehe, mille abil omale meililisti kontakte koguda. Seejärel teeme valmis esmase tervituskirja oma uuele kliendile ning loome automaatika, mis vast loodud kirja automaatselt välja saadab.
Koolitusel osaleja saab ise valida, kas ta soovib teha praktikat Smailys, MailerLites või Mailchimpis. Vajalik on endale valitud tarkvarasse tasuta konto loomine.
Koolituse teemad
Miks meiliturundus? Meiliturunduse eelised ja erinevus teistest digiturunduse kanalitest.
Kuidas alustada ja koguda kontakte? Keda koguda oma listi ja kuidas seda kõige efektiivsemalt teha? Mida esimese kirjana saata?
Kontaktide haldamine. Segmenteerimise olulisus. Millist infot kliendi kohta talletada. GDPR. Kontaktide kustutamine.
Millistest elementidest koosneb kiri? Pealkiri, saatja nimi, pildid, nupud, jalus jms, millist rolli need mängivad ja kuidas igat elementi maksimaalselt kasutada. Näited toimivatest võtetest.
Praktika: Teeme valmis ühe kirjapõhja ja maandumislehe. Seejärel seome kirja ja maandumislehe automaatika abil ära nii, et iga maandumislehel kontakti andnud inimene saaks sinu brändilt automaatselt tervituskirja
Koolituse eesmärk
Koolituse eesmärk on on anda vajalikud teadmised, et koolituja saaks iseseisvalt meiliturundusega hakkama. Koolitusel saavad selgeks põhitõed, millele meiliturundust tehes tähelepanu pöörata. Samuti õpetatakse iseseisvalt kasutama meiliturundusplatvormi, mille peal tehakse praktilisi harjutusi. Platvormid, mille vahel koolitusel valida saab, on Smaily, Mailerlite ja MailChimp.
Koolituse õpiväljundid
Koolituse edukal lõpetamisel õppija:
- teab, millal ja kuidas meiliturundust kasutada;
- oskab luua kirjapõhja;
- oskab saata meilikampaaniat ja hinnata selle tulemust
- oskab lisada kontaktidele väärtuslikku lisainfot, et seda segmenteerimisel kasutada;
- oskab luua maandumislehte kontaktikorjeks;
- oskab luua lihtsat automaatikat.
Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolitushind sisaldab:
- ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
- koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.
Lisaks pakume:
- vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
- sooje jooke ja küpsiseid;
- lõunasööki igal koolituspäeval;
- tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).
Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)
Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam
Koolitaja
-
Viivika Lumberg
Viivika on meiliturunduse strateeg, kellel on lisaks suure plaani vaatamisele ka kirja teksti ja koodi koostamise kogemus. Inimkäitumise huvilisena oskab ta jagada mõjutamispsühholoogiast tulenevaid teadmisi.