SEO ehk kodulehe optimeerimine
Mida Sa teed, kui Sul tekib küsimus? Räägid oma elukaaslasega, sõbraga, kolleegiga? Üha suurem osa inimesi pöördub oma küsimustega hoopis Google’sse! Kui sinu teenus või toode on vastus inimeste küsimustele, siis SEO aitab tagada, et need vastused inimesteni ka jõuaksid. Koolitusel õpid, kuidas saada Google’i otsingus esimesele lehele (vähemasti Eestis).
Koolituse maht: 6 akadeemilist tundi, mis kõik on auditoorse ja praktilise töö tunnid (1 päev).
Sihtgrupp: kõik, kes tegelevad turundamisega. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele, väikeettevõtjatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias.
Koolitusel osalemise eeldused: arvuti kasutamise oskused tavakasutaja tasemel ja huvi SEO vastu.
Koolituse kirjeldus
Nähtavus internetis on aina olulisem. Need ettevõtted, kes tulevad Google otsingus välja esimesel lehel, saavad kordades rohkem päringuid (ja seega ka uusi kliente), kui need, kes otsingumootorites erilisi positsioone ei oma. 90% googeldajatest ei lähegi esimesest leheküljest kaugemale! SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine on tõhus viis saada oma veebi uusi külastajaid reklaamiraha kulutamata.
Praktilisel koolitusel teeme osalejate veebilehtedele kiirauditid, et teada saada, mida peab oma veebis ja turundustegevustes muutma, et saada Google otsingumootoris kõrgemaid positsioone organisatsioonile oluliste märksõnadega. Räägime erinevatest teguritest, mis Google otsingutes väljatulemist mõjutavad ning mida saab ise ära teha, et oma tulemusi parandada. Koolituse käigus saavad kõik osalejad läbi teha märksõna analüüsi lühiversiooni ning õpivad selle põhjal planeerima ja looma SEO- ja lugejasõbralikku sisu.
Koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing on IT-d õppinud turundaja ning suudab seega vastata ka Sinu kõige tehnilisematele küsimustele. Tema teadmised ja kogemused digiturunduses laiemalt aitavad SEO ka turunduse tervikplaanis õigesse kohta paigutada.
Koolituse teemad
- Mis on SEO?
- Oma veebilehe seisundi kontroll ja optimeerimine
- Kodulehe mobiilisõbralikkus
- Kodulehe turvalisus
- Märksõnade analüüs
- Sisu loomine ja planeerimine
- Sisu levitamine
SEO koolituse eesmärk
Koolituse eesmärgiks on anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused kodulehe optimeerimisest (SEO), mis tagaksid kodulehe leitavuse otsimootorites ning aitaksid kasvatada veebilehe külastatavust.
SEO koolituse õpiväljundid
Koolituse edukal läbimisel osaleja:
- teab, millised faktorid mängivad rolli otsimootorite nähtavusel;
- analüüsib oma kodulehe seisukorda ning leiab üles puudujäägid;
- teab, kuidas ehitada oma leht üles nii, et ta oleks otsimootorites parimal võimalikul positsioonil;
- optimeerib kodulehe meediat;
- teab, kuidas tuvastada kodulehe mobiilisõbralikkust ning mida on vaja teha selle arendamiseks;
- analüüsib märksõnu ning tunneb selleks vajalikke tööriistu;
- loob oma sihtgrupi persona;
- teab, kuidas ehitada linke;
- oskab luua ja planeerida sisu, mis on SEO ja lugejasõbralik.
Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.
Koolitushind sisaldab:
- ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
- õppematerjale pdf kujul (SEO);
- koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.
Lisaks pakume:
- vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
- sooje jooke ja küpsiseid;
- lõunasööki igal koolituspäeval;
- tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).
Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)
Täiendkoolituse õppekava rühm: Informatsiooni- ja kommunikatsiooni interdistsiplinaarne õppekavarühm
Koolitaja
-
Katrin Vilimaa-OtsingKoolitaja, turundusspetsialist
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.