fbpx

SEO ehk kodulehe optimeerimine

Koolituse maht:  6 akadeemilist tundi (1 päev)

Sihtgrupp: Kõik, kes puutuvad kokku turundamisega sotsiaalmeedia platvormidel. Eelkõige turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias. 

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Oled oodatud SEO koolitusele, kui soovid saada teadmisi Google otsingumootori algoritmide kohta ning sul on huvi SEO vastu.

Koolituse kirjeldus

Nähtavus internetis on aina olulisem ja need ettevõtted, kes tulevad Google otsingus välja esimesel lehel saavad kordades rohkem päringuid ja seega ka uusi kliente kui need, kes otsingumootorites erilisi positsioone ei oma. SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine on tõhus viis saada oma veebi uusi külastajaid reklaamiraha kulutamata.

Tule praktilisele koolitusele, kus teeme koos sinu veebile kiirauditi ja saad teada, mida peaksid oma veebis ja turundustegevustes muutma, et saada Googles kõrgemaid positsioone sulle oluliste märksõnadega. Räägime erinevatest teguritest, mis Google otsingutes väljatulemist mõjutavad ning mida saad ise ära teha, et oma tulemusi parandada. Koolituse käigus saavad kõik osalejad läbi teha märksõna analüüsi lühiversiooni ja õpivad selle põhjal planeerima ja looma SEO- ja lugejasõbralikku sisu.

Koolituspäeva lõpuks on sul palju uusi teadmisi nii strateegiatest kui tööriistadest, mida kasutada ja ka ülevaatlik tegevusplaan oma nähtavuse tõstmiseks.

Koolituse teemad

  • Mis on SEO?
  • Oma veebilehe seisundi kontroll ja optimeerimine
  • Kodulehe mobiilisõbralikkus
  • Kodulehe turvalisus
  • Märksõnade analüüs
  • Sisu loomine ja planeerimine
  • Sisu levitamine

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärgiks on anda osalejale teadmised, tööriistad ja oskused kodulehe optimeerimisest, mis tagaksid kodulehe leitavuse otsimootorites ning aitaksid kasvatada veebilehe külastatavust. 

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • teab, millised faktorid mängivad rolli otsimootorite nähtavusel;
  • analüüsib oma kodulehe seisukorda ning leiab üles puudujäägid;
  • teab, kuidas ehitada oma leht üles nii, et ta oleks otsimootorites parimal võimalikul positsioonil;
  • optimeerib kodulehe meediat;
  • teab, kuidas tuvastada kodulehe mobiilisõbralikkust ning mida on vaja teha selle arendamiseks;
  • analüüsib märksõnu ning tunneb selleks vajalikke tööriistu;
  • loob oma sihtgrupi persona;
  • teab, kuidas ehitada linke;
  • oskab luua ja planeerida sisu, mis on SEO ja lugejasõbralik.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval.

Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

07.dets. 2022

Kellaaeg

1 päev
10:00 - 15:45

Hind

275€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.

Kõik toimumised