fbpx

Turundusplaani ja -strateegia koostamine

Koolituse maht:  6 akadeemilist tundi (1 päev)

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Võimalus kasutada isiklikku sülearvutit või nutitelefoni praktiliste harjutuste kaasa tegemiseks.

Koolituse teemad

  • Sihtrühma kaardistamine
  • Konkurentide monitooring
  • Eelarve arvutamine
  • Visuaalne identiteet
  • Eesmärkide seadmine
  • Väärtuspakkumise loomine
  • Turunduskanalite valik
  • Turundusplaani elluviimine
  • Tulemuste analüüsimine

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • loob sihtrühma kõnetava väärtuspakkumise;
  • kaardistab hetkeseisu oma valdkonnas;
  • seab mõõdetavaid eesmärke;
  • tunneb tehnilisi lahendusi, kanaleid ja tööriistu turunduse planeerimiseks;
  • loob realistliku turunduseelarve ning arvutab tasuvuspunkti;
  • planeerib turundustegevused realistlikult;
  • analüüsib turundustegevuste tulemusi.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval.

Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

31.aug. 2022

Kellaaeg

1 päev
10:00 - 15:45

Hind

275€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.

Kõik toimumised