Kodulehe optimeerimine, müügiedendus ja strateegiad (inglise keeles)

Koduleht on väga paljude toodete ja teenuste puhul kõige efektiivsem viis oma sõnumi edastamiseks. Kuidas teha õigeid tegevusi õigetele inimestele õiges kohas ja õigel ajal digitaalses keskkonnas? Tule õpi seda koos meiega!

Koolituse kirjeldus inglise keeles on leitav SIIT

The description of the training in English can be found HERE

Koolituse maht: 64 akadeemilist tundi, mis kõik on auditoorse ja praktilise töö tunnid. (10 päeva)

Sihtgrupp: Koolitusprogramm on mõeldud kõigile, kes puutuvad kokku kodulehe optimeerimise, analüüsi ja müügiedendusega. Eelkõige väikeettevõtjatele, turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes nähtavuse eest sotsiaalmeedias.

Koolitusel osalemise eeldused: arvuti kasutamise oskused tavakasutaja tasemel. Soovitatavalt ettevõtte konto (FB page), reklaamikonto (FB ad account) ja Google Analytics konto olemasolu ja ligipääs neile. Ligipääs kodulehe päisesse, et lisada kood FB pixel seadistamiseks. Exceli kasutamise oskus baastasemel (omandanud töö käigus või on läbinud Exceli baaskursuse).

Koolituse kirjeldus

Koolitusprogrammis vaatame läbi kõik sammud alates eesmärkide ja sihtrühmade seadmisest kuni tegevuste läbiviimise ning nende tulemuste mõõtmiseni välja. Kursuse käigus jagatakse osalejatele hulgaliselt tehnilisi nippe, viiteid praktilistele tööriistadele, põhjadele ning veebiressurssidele, mis võimaldavad tulevikus planeerida oma tegevusi efektiivselt ning olla hästi nähtav nii sotsiaalmeedias kui otsingumootorites. Lisaks õpid kasutama Excelit ning selle programmi kasulikke töövõtteid, et teha vähem liigutusi käsitsi, muuta oma töö palju automaatsemaks, teha vähem vigu ja säästa aega (ning terve hulga närvirakke). 🙂

Koolitused on praktilised ning seetõttu on need eriti sobivad neile, kellel toode või teenus juba olemas või kohe-kohe tekkimas. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe näha, kuidas õpitu reaalselt toimib.

Teemad:

  • Eesmärgid, strateegiad ja planeerimine. 6 ak h
  • Sihtrühma kaardistamine, postituste planeerimine ja sotsiaalmeedia tegevuste tulemuste analüüs. 12 ak h
  • Kampaaniate eelarvestamine, hea reklaamteksti ja -kujundus. FB Ad manager praktikas. 12 ak h
  • Tööprotesside automatiseerimine Exceli abil (valemid ja funktsioonid, sorteerimine, filtreerimine, diagrammid, Pivot-tabel) 16 ak h
  • Google Ads kampaania loomine ja seadistamine tulemuste mõõtmine. 6 ak h
  • Mis on SEO? Oma veebilehe seisundi kontroll, optimeerimine ja sisu loomine. 6 ak h
  • Veebisaidi efektiivsus. Google Analytics – seadistused ja filtrid. Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel. 6 ak h

Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised ja oskused, mis võimaldavad neil parandada oma veebilehtede tõhusust, kasutada selleks sobivaid tööriistu ning rakendada strateegiaid digitaalses keskkonnas.

Õpiväljundid:

Koolituse edukal läbimisel osaleja oskab:

  • analüüsida oma kodulehe seisukorda ning leida üles puudujäägid;
  • teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
  • kasutada tehnilisi lahendusi, kanaleid ja tööriistu müügiedenduse planeerimiseks;
  • edukalt juhtida ja optimeerida oma veebipõhiseid müügistrateegiaid;
  • kasutada Excelis valemeid ja funktsioone nii ühe töölehe kui mitme töölehe piires;
  • kasutada valemites absoluutseid ning suhtelisi viiteid;
  • sorteerida ja filtreerida andmeid Excelis;
  • kasutada Pivot-tabelite võimalusi kokkuvõtete tegemisel;
  • seada kampaaniale realistlikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
  • erinevaid raporteid vaadates leida parandamist vajavaid kohti veebilehel;
  • saavutada paremaid tulemusi müügi ja nähtavuse osas digitaalses keskkonnas.

Koolituse lõpetamise tingimused: Koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

Koolitushind sisaldab:

  • ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
  • õppematerjale pdf kujul iga koolitusmooduli kohta;
  • koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke ja küpsiseid;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).

Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)

Täiendkoolituse õppekava rühm: arvutikasutus (0611 ISCED)

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

04.veebr. 2025 - 02.apr. 2025

Kellaaeg

10 päeva
09:30 - 17:00

Hind

2410€ +km
- 15 %

2048€ +km
Registreerimine

Koolitaja

  • Jaan Vaabel
    Jaan Vaabel
    Koolitaja

    Jaani koolitajakarjäär sai alguse juba 2003. aastal. Tema peamisteks koolitusvaldkondadeks on Microsoft Office põhiprogrammid (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Access ja OneNote), aga samuti vabavaralised kontoritarkvara lahendused (OpenOffice, LibreOffice). Lisaks jagab Jaan meelsasti kogemust, kuidas hästi esineda.

    Jaani võib ilma kahtluseta nimetada Eesti parimaks Office´ i koolitajaks, sest lisaks laialdastele teadmistele ja oskustele on ta klassi ees alati energiline, positiivne, hea huumorimeelega ja abivalmis. Ta suudab õppijate probleeme ja muresid näha just nende vaatepunktist ning tänu sellele suudab ta väga hästi koolitusteemat lahti rääkida ja selgeks teha, kasutada õiget tempot, rääkida asjadest lihtsalt ja arusaadavalt. Jaan on oma õppijate jaoks alati olemas, püüab neid täiendavalt motiveerida ja julgustab ise proovima.

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.

Kõik toimumised