fbpx

Tee Google Analytics 4 abil paremaid turundusotsuseid

Kas oled kunagi läbi viinud turunduskampaania ning tulemusi vaadates tõdenud, et tegelikult on võimatu öelda miks midagi töötas või mitte? Tahaksid teada, millised kanalid toovad kõige rohkem müüki ja millised söövad lihtsalt raha? Google Analytics aitab Sul saada nendele küsimustele vastused. Sellel koolitusel õpidki, kuidas Google Analytics enda parimaks nõuandjaks teha! Veelgi olulisem, et siin koolitusel keskendume uuele Google Analytics 4 versioonile, võrreldes UA ja GA4 erisusi.

Koolituse maht:  6 akadeemilist tundi (1 päev)

NB. Alates 01.01.2024 on Eestis käibemaksu standardmäär 22% senise 20% asemel.

Sihtgrupp: Koolitus neile, kelle tööülesandeks on hinnata turundustegevuste tulemusi, vaadata veebilehe toimimist ning analüüsida erinevate kampaaniate ja kanalite tulemuslikkust. Koolitus sobib nii organisatsiooni turundusega tegelejale kui ka neile, kes tahaksid targalt turundustegevusi tellida maja seest või agentuuridest. Ettevõtjad, turundajad, sisuloojad – kõik, kes soovivad teha efektiivset reklaami Google otsingumootoris ja kes puutuvad kokku turundamisega sotsiaalmeedia platvormidel.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Google Analytics konto olemasolu veebilehel ja ligipääs sellele eelistatult muutmise õigusega (edit), et kohe koolituse käigus seadistusi muuta.

Koolituse kirjeldus

Koolitus on jaotatud kaheks suuremaks osaks ja lisaks hetkel kasutusel olevale Google Analyticsile õpitakse seadistama ka Google Analytics 4 – Google’i uut tööriista, mis asendab senise GA juba 2023. aastal.

Kursuse esimene osa keskendub erinevatele seadistustele ja filtritele, mida Google Analytics platvormil on vaja teha, et sealt oleks võimalik täpsemaid andmeid välja lugeda. Selle tulemusel on hilisem andmeanalüüs tulemuslikum ja aega säästvam. Teises osas on fookuses juba põhilised vaated ja viisid, kuidas Google Analytics platvormilt kasulikke andmeid kätte saada. Millised on populaarsemad raportid, mida jälgida ning kuidas neid kasutada? Lisaks slaididele antakse osalejatele ka koolitusel kasutatud tööriistad/põhjad nagu näiteks kampaania järelanalüüsi põhi, linkide ehitamise Exceli tabel jms.

Koolitaja Katrin Vilimaa-Otsing on IT-haridusega turundaja ja oskab seega vastata ka osalejate tehnilisematele küsimustele. Kui koolituse toimumise hetkeks on Google veel mõne üllatusega välja tulnud, oskab Katrin kindlasti ka juba sellest rääkida.

Koolitusgrupp on väike, mis tähendab et kedagi ei jäeta maha – iga küsimuse korral saab koolitaja osaleja arvuti juurde tulla ning aidata probleeme lahendada.

Koolituse teemad

  • Põhimõisted ja Google Analyticsis navigeerimine
  • Google analytics seadistused ja filtrid täpsema info saamiseks
  • Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
  • Abitööriistade ja teiste Google toodetega integreerimine ja infovahetus
  • Linkide märgistamine (UTM tags), et analüüsida erinevaid liikluse allikaid
  • Kampaaniate / kanalite analüüs
  • Lehe kasutatavuse analüüs 
  • Kasutajate segmenteerimine
  • Sihtrühmade loomine taasturunduse kampaaniateks
  • Google Analytics 4 konto seadistamine
  • GA4 erinevused ja põhilised raportid mida jälgida

Koolituse eesmärk

Koolituse eesmärk on õpetada kasutama Google Analytics tööriista ja aidata seeläbi kaasa targemate turundusotsuste tegemisele. Google Analyticsi abil saab osaleja oskused oma veebilehe statistika alusel leida vastuseid küsimustele: millisest kanalist tuleb enim müüki, millised inimesed ja milliste seadmetega mu lehel käivad, millised on kõige populaarsemad alamlehed veebis, milliste märksõnadega minu leht välja tuleb jne.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • Teab erinevaid termineid nagu Bounce rate, CPC, Conversion rate jne;
  • Oskab seadistada võtmetegevuste mõõtmise oma veebilehel;
  • Oskab luua erinevaid sihtrühmasid ja saata need Google reklaamiplatvormile;
  • Teab, mille jaoks erinevaid seadistusi Google Analytics kontol kasutada ja oskab nende seast oma veebilehele sobivaimaid valida;
  • Oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust;
  • Oskab erinevaid raporteid vaadates leida parandamist vajavaid kohti veebilehel.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimine.

Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

19.dets. 2023

Kellaaeg

1 päev
10:00 - 15:45

Hind

275€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.