fbpx

Kuidas Google Analytics abil paremaid äri- ja turundusotsuseid teha

Koolituse maht:  6 akadeemilist tundi (1 päev)

Sihtgrupp: Kõik, kelle tööülesandeks on hinnata turundustegevuste tulemusi, vaadata veebilehe toimimist ning analüüsida erinevate kampaaniate ja kanalite tulemuslikkust. Eriti oluline on see e-poe omanikele, kus on võimalik kiiresti näha, mis kõige paremini müüki tekitab. Koolitus sobib ka sisu loojatele ja blogijatele, kes soovivad näha, millised teemad ja artiklid lugejatele enim korda lähevad.

Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): Google Analytics konto olemasolu veebilehel ja ligipääs sellele eelistatult muutmise õigusega (edit), et kohe koolituse käigus seadistusi muuta.

Koolituse kirjeldus

Kas oled kunagi läbi viinud turunduskampaania ning tulemusi vaadates tõdenud, et tegelikult on võimatu öelda miks midagi töötas või mitte? Tahaksid teada millised kanalid toovad kõige rohkem müüki ja millised mitte. Võib-olla on hoopis vaja analüüsida veebilehe toimivust eri brauserites või hoopis näha, millised teemad ja artiklid kasutajatele päriselt korda lähevad?

Kõike seda saab Google Analytics abil vaadata ning just seda sa sellel koolitusel õpidki. Koolitus on jaotatud 2 suremaks osaks. Esimeses osas käime läbi erinevad seadistused ja filtrid, mida Google Analytics platvormil on vaja teha, et sealt oleks võimalik täpsemaid andmeid välja lugeda. Näitame täpselt ära mida ja kus vajutada, et hilisem andmeanalüüs oleks tulemuslikum ja aega säästvam. Teises osas vaatame juba põhilisi raporteid ja viise, kuidas Goolge Analytics platvormilt kasulikke andmeid kätte saada. Millised on populaarsemad raportid, mida jälgida ning kuidas neid kasutada.

Koolitusgrupi suurus on väike, mis tähendab et kedagi ei jäeta maha – kohe kui tekib küsimus, on koolitajal võimalik tulla osaleja arvuti juurde ja probleem lahendada. Osalejad saavad kõik materjalid nii digitaalselt kui paberkandjal, et igaüks saaks õppida omale meelepärasel viisil. Lisaks slaididele antakse osalejatele ka koolitusel kasutatud tööriistad/põhjad nagu näiteks kampaania järelanalüüsi põhi, linkide ehitamise Exceli tabel jms.

Koolituse teemad

  • Põhimõisted ja Google Analyticsis navigeerimine
  • Google analytics seadistused ja filtrid täpsema info saamiseks
  • Goal (eesmärkide) seadistamine, et mõõta konkreetseid tegevusi kodulehel
  • Abitööriistade ja teiste Google toodetega integreerimine ja infovahetus
  • Linkide märgistamine (UTM tags), et analüüsida erinevaid liikluse allikaid
  • Kampaaniate / kanalite analüüs
  • Lehe kasutatavuse analüüs 
  • Kasutajate segmenteerimine
  • Sihtrühmade loomine taasturunduse kampaaniateks

Koolituse eesmärk

Anda osalejale oskused oma veebilehe statistika alusel leida vastuseid küsimustele nagu millisest kanalist tuleb enim müüki, millised inimesed ja milliste seadmetega mu lehel käivad, millised on kõige populaarsemad alamlehed veebis, milliste märksõnadega minu leht välja tuleb jne.

Koolituse õpiväljundid

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • Teab erinevaid termineid nagu Bounce rate, CPC, Conversion rate jne;
  • Oskab seadistada võtmetegevuste mõõtmise oma veebilehel;
  • Oskab luua erinevaid sihtrühmasid ja saata need Google reklaamiplatvormile;
  • Teab, mille jaoks erinevaid seadistusi Google Analytics kontol kasutada ja oskab nende seast oma veebilehele sobivaimaid valida;
  • Oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust;
  • Oskab erinevaid raporteid vaadates leida parandamist vajavaid kohti veebilehel.

Koolituse lõpetamise tingimused: õpiväljundite saavutamist kontrollitakse ja hinnatakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolitushind sisaldab:

  • klassikoolitust;
  • õppematerjale;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
  • tunnistust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke koos küpsistega;
  • lõunasööki igal koolituspäeval.

Täiendkoolituse õppekava rühm: arvutikasutus

  • 00

    Päeva

  • 00

    Tundi

  • 00

    Minutit

  • 00

    Sekundit

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

21.dets. 2020

Kellaaeg

10:00 - 15:45

Hind

295€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes
Valdkonnad
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.