Digiturunduses spetsialistiks – kõik turundusplaanist kuni analüütikani
Digiturundus on väga paljude toodete ja teenuste puhul kõige efektiivsem viis oma sõnumi edastamiseks. Kuidas teha õigeid tegevusi õigetele inimestele õiges kohas ja õigel ajal? Loomulikult on see küsimus iga turundaja laual ning antud koolitusprogramm annab terve hulga vastuseid. Tule õpi koos meiega, kuidas teha väga head sotsiaalmeediaturundust, olla otsingumootorites leitav, kasutada reklaamiraha optimaalselt ning teha paremaid turundusotsuseid.
Koolituse maht: 56 ak h (8 päeva).
Sihtgrupp: Koolitusprogramm on mõeldud kõigile, kes puutuvad kokku digiturundusega või tahavad oma teenuseid või tooteid sotsiaalmeedias ja veebis turundama asuda. Eelkõige väikeettevõtjatele, turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias.
Koolitusel osalemise eeldused (soovitavalt): ettevõtte konto (FB page), reklaamikonto (FB ad account) ja Google Analytics konto olemasolu ja ligipääs neile. Ligipääs kodulehe päisesse, et lisada kood FB pixel seadistamiseks.
Koolituse kirjeldus
Koolitusprogrammis vaatame läbi kõik digiturunduse sammud alates eesmärkide ja sihtrühmade seadmisest kuni tegevuste läbiviimise ning nende tulemuste mõõtmiseni välja. Kursuse käigus jagatakse osalejatele hulgaliselt tehnilisi nippe, viiteid praktilistele tööriistadele, põhjadele ning veebiressurssidele, mis võimaldavad tulevikus planeerida oma turundustegevusi efektiivselt ning olla hästi nähtav nii sotsiaalmeedias kui otsingumootorites.
Digiturundus koolitused on ülimalt praktilised ning seetõttu on need eriti sobivad neile, kellel turundamist vajav toode või teenus juba olemas või kohe-kohe tekkimas. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe näha, kuidas õpitu reaalselt toimib.
Koolituse läbinu saab teadmised, oskused ja nõuanded otse praktikult, kes igapäevaselt haldab ja planeerib kampaaniaid just Eesti turul. Koolitus sisaldab ka kõiki põhjasid ja tööriistu, mis muudavad kampaania loomise protsessi kiiremaks ja efektiivsemaks.
Digiturundus koolitusprogramm koosneb järgnevatest koolitustest (kliki nimele, et näha kuupäevasid ja lugeda sisust rohkem):
Turundusplaani- ja strateegia koostamine
Halda sotsiaalmeediat nii nagu profid seda teevad
Enam kui boost nupu kasutamine ehk Facebooki reklaamid edasijõudnutele
SEO ehk kodulehe optimeerimine
Tee Google Analytics 4 abil paremaid turundusotsuseid
Koolitushind sisaldab:
- klassikoolitusi;
- õppematerjale;
- koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust;
- tunnistust.
Lisaks pakume:
- vajadusel tasuta korduskoolitusi, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
- sooje jooke koos küpsistega;
- tasuta parkimist (palume parkimine registreerida meie büroojuhi juures koolitusele saabudes igal koolituspäeval);
- lõunasööki igal koolituspäeval.
Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam
Koolitaja
-
Katrin Vilimaa-OtsingKoolitaja, turundusspetsialist
Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.
Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.
Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.