Digiturunduses spetsialistiks – kõik turundusplaanist kuni analüütikani

Digiturundus on väga paljude toodete ja teenuste puhul kõige efektiivsem viis oma sõnumi edastamiseks. Kuidas teha õigeid tegevusi õigetele inimestele õiges kohas ja õigel ajal? Loomulikult on see küsimus iga turundaja laual ning antud koolitusprogramm annab terve hulga vastuseid. Tule õpi koos meiega, kuidas teha väga head sotsiaalmeediaturundust, olla otsingumootorites leitav, kasutada reklaamiraha optimaalselt ning teha paremaid turundusotsuseid.

Koolituse maht: 48 akadeemilist tundi, mis kõik on auditoorse ja praktilise töö tunnid (8 päeva).

Sihtgrupp: koolitusprogramm on mõeldud kõigile, kes puutuvad kokku digiturundusega või tahavad oma teenuseid või tooteid sotsiaalmeedias ja veebis turundama asuda. Eelkõige väikeettevõtjatele, turundusspetsialistidele, teenusepakkujatele ja neile, kes vastutavad ettevõttes turundustegevuste eest sotsiaalmeedias.

Koolitusel osalemise eeldused: arvuti kasutamise oskused tavakasutaja tasemel. Soovitatavalt ettevõtte konto (FB page), reklaamikonto (FB ad account) ja Google Analytics konto olemasolu ja ligipääs neile. Ligipääs kodulehe päisesse, et lisada kood FB pixel seadistamiseks.

Koolituse kirjeldus

Koolitusprogrammis vaatame läbi kõik digiturunduse sammud alates eesmärkide ja sihtrühmade seadmisest kuni tegevuste läbiviimise ning nende tulemuste mõõtmiseni välja. Kursuse käigus jagatakse osalejatele hulgaliselt tehnilisi nippe, viiteid praktilistele tööriistadele, põhjadele ning veebiressurssidele, mis võimaldavad tulevikus planeerida oma turundustegevusi efektiivselt ning olla hästi nähtav nii sotsiaalmeedias kui otsingumootorites.

Digiturunduskoolitused on ülimalt praktilised ning seetõttu on need eriti sobivad neile, kellel turundamist vajav toode või teenus juba olemas või kohe-kohe tekkimas. Praktiliste harjutuste ja arutelude käigus teeme läbi keerulisemad kohad, et saaks kohe näha, kuidas õpitu reaalselt toimib.

Koolituse läbinu saab teadmised, oskused ja nõuanded otse praktikult, kes igapäevaselt haldab ja planeerib kampaaniaid just Eesti turul. Koolitus sisaldab ka kõiki põhjasid ja tööriistu, mis muudavad kampaania loomise protsessi kiiremaks ja efektiivsemaks.

Digiturunduse koolitusprogramm koosneb järgnevatest moodulitest:

Õpiväljundid:

Koolituse edukal läbimisel osaleja:

  • loob sihtrühma kõnetava väärtuspakkumise;
  • kaardistab hetkeseisu oma valdkonnas;
  • seab mõõdetavaid eesmärke;
  • tunneb tehnilisi lahendusi, kanaleid ja tööriistu turunduse planeerimiseks;
  • loob realistliku turunduseelarve ning arvutab tasuvuspunkti;
  • planeerib turundustegevused realistlikult;
  • analüüsib turundustegevuste tulemusi;
  • oskab seada turunduslikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
  • oskab teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
  • teab eduka postituse omadusi ja Facebooki algoritmi eripärasid;
  • oskab sisu planeerida (teemade valik, märksõnad) ja postituste kava luua;
  • oskab kasutada kujundusprogramme ja pildipankasid videode ja kujunduste loomiseks;
  • teab auhinnamängude loomise reegleid ning kaasahaarava mängu loomise põhimõtteid;
  • teab erinevaid võimalusi ja ohtusid seoses influencerite kasutamisega turundustegevustes;
  • oskab lugeda postituste statistikat ja hinnata erinevate tegevuste edukust;
  • oskab seada kampaaniale realistlikke eesmärke ja valida sobivaid mõõdikuid;
  • oskab teha sihtrühma analüüsi ja kaardistada turgu;
  • teab Facebooki nõudeid reklaamidele ja oskab luua edukaid kampaaniapakkumisi;
  • oskab luua kampaania strateegia ja ülesehituse lähtuvalt eesmärkidest;
  • oskab kampaania tulemusi ja eelarvet mudeldada koolitusel jagatava Exceli faili abil;
  • teab erinevaid FB pixel kasutusvõimalusi ja oskab neid seadistada;
  • oskab luua erinevaid sihtrühmasid kasutades andmeid erinevatest allikatest (email, telefonid, postituste kaasatus, veebilehe liiklus ja tegevused);
  • teab, mille jaoks erinevad seadistused Ad Manageris on ja oskab nende seast oma kampaaniale sobivaimaid valida;
  • oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust;
  • leiab märksõnad ettevõtte toodete ja teenuste sihtgrupi kõnetamiseks;
  • oskab analüüsida erinevate märksõnade toimivust ja oskab rakenda eri tüüpi märksõnu;
  • saab hakkama reklaamtekstide loomisega;
  • mõistab Google hinnastamise loogikat ja planeerib oma kampaania eelarve lähtuvalt eesmärkidest;
  • seadistab Google Search reklaamikampaania;
  • oskab lugeda reklaamide tulemuslikkuse raporteid ja selle põhjal otsuseid teha;
  • oskab vältida enamlevinud algajate vigu, mis raha tuulde loobivad;
  • teab, millised faktorid mängivad rolli otsimootorite nähtavusel;
  • analüüsib oma kodulehe seisukorda ning leiab üles puudujäägid;
  • teab, kuidas ehitada oma leht üles nii, et ta oleks otsimootorites parimal võimalikul positsioonil;
  • optimeerib kodulehe meediat;
  • teab, kuidas tuvastada kodulehe mobiilisõbralikkust ning mida on vaja teha selle arendamiseks;
  • analüüsib märksõnu ning tunneb selleks vajalikke tööriistu;
  • loob oma sihtgrupi persona;
  • teab, kuidas ehitada linke;
  • oskab luua ja planeerida sisu, mis on SEO ja lugejasõbralik;
  • teab erinevaid termineid nagu Bounce rate, CPC, Conversion rate jne;
  • oskab seadistada võtmetegevuste mõõtmise oma veebilehel;
  • oskab luua erinevaid sihtrühmasid ja saata need Google reklaamiplatvormile;
  • teab, mille jaoks erinevaid seadistusi Google Analytics kontol kasutada ja oskab nende seast oma veebilehele sobivaimaid valida;
  • oskab lugeda ja koostada kampaania raporteid ja hinnata kampaania edukust;
  • oskab erinevaid raporteid vaadates leida parandamist vajavaid kohti veebilehel.

Koolituse lõpetamise tingimused: koolituse lõppedes väljastab koolituskeskus koolituse läbinule tunnistuse või tõendi. Koolituse lõppedes väljastatakse tunnistus, kui on täidetud õppekava mahust vähemalt 80% ja teised koolituskavast tulenevad nõuded (nt eksam, arvestus, praktiline töö jms). Tõend täienduskoolituses osalemise või selle läbimise kohta väljastatakse isikule juhul, kui koolituse käigus ei hinnatud õpiväljundite saavutatust või kui isik ei saavutanud kõiki õppekava lõpetamiseks nõutud õpiväljundeid.

Koolitushind sisaldab:

  • ettevalmistatud töökohta vajaliku riist- ja tarkvaraga klassiruumis. Veebikeskkonnas osalejale võimaldame vajadusel kaugligipääsu koolitusel osalemiseks nõutud tarkvarale;
  • õppematerjale pdf kujul iga koolitusmooduli kohta;
  • koolitajat, kes omab vähemalt täiskasvanute koolitaja taset 5 või töökogemust vastavas valdkonnas;
  • koolitaja konsultatsiooni õpitud teemade kohta e-posti teel pärast koolitust.

Lisaks pakume:

  • vajadusel tasuta korduskoolitust, kui tunned, et mõni oskus vajab täiendamist või pidid endast mittesõltuvatel põhjustel koolituse katkestama;
  • sooje jooke ja küpsiseid;
  • lõunasööki igal koolituspäeval;
  • tasuta parkimist (lisa kell autoaknal nähtavale kohale ning koolituskeskusesse jõudes registreeri parkimine meie parkimissüsteemis).

Õppekeskkonna kirjeldus: Õppekorralduse alused (alapunkt 8)

Täiendkoolituse õppekava rühm: turundus ja reklaam (0414 ISCED)

Registreerimine

Koolitusel osalemine
Vabu kohti: saadaval
The Koolitusel osalemine ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

Kuupäev

05.veebr. 2025 - 02.apr. 2025

Kellaaeg

8 päeva
10:00 - 15:45

Hind

2090€ +km
- 15 %

1777€ +km

Asukoht

Lõõtsa 5, Tallinn
või veebi teel osaledes
Registreerimine

Koolitaja

  • Katrin Vilimaa-Otsing
    Katrin Vilimaa-Otsing
    Koolitaja, turundusspetsialist

    Katrin Vilimaa-Otsing on meedia alal tegev olnud juba 2010. aasta suvest. Rohkem kui kümnendi kestnud karjääri sisse on jäänud koostöö nii suuremate meedia- kui ka loovagentuuridega ning klientidega nii meilt kui mujalt Aastate jooksul on ta koostööd teinud väga erinevate ettevõtetega mitmetest valdkondadest ning näinud erinevaid lähenemisi ning oskab seega suure tõenäosusega nõu anda ka sinu ettevõtte turunduse efektiivsemaks muutmise teemadel.

    Põhiliselt on Katrini oskused seotud digiturunduse, strateegia, mõõtmise ja kõigega, mis sellega seondub – seadistused, planeerimine, erinevad tööriistad ja programmid. Katrini eeliseks on pidev praktiseerimine – ta mitte ainult ei koolita, vaid reaalselt tegeleb oma ettevõttes kampaaniate haldamise ja turundusteenuste pakkumisega. Seetõttu on ta kursis viimaste uuenduste ja trendidega ning panustab palju aega uute teadmiste omandamisse.

    Lisaks mõistab ta ise ettevõtte omanikuna teiste ettevõtjate murekohti ja oskab vaadata turundust kui tervikut kogu ettevõtte juhtimise strateegias.

Kõik toimumised